AGROTARNA
 

 

 
  Traktoriai, nauja ŽŪT >> Chemikalų purkštuvai BARGAM >> Savaeigiai >> Technologija




 
 


MAC technologija:
malonus darbas didžiausiu tempu



Kabina:
patogi ir jauki vieta darbui


MAC kabinos konstrukcija ir sumontavimo purkštuve vieta garantuoja puikų matomumą bei gerą visos mašinos kontrolę. Kabinoje yra oro kondicionierius, ventiliacija ir šildymas, aktyvintos anglies oro filtrai, vairuotojo sėdynė su pneumatine amortizacija, radijas bei stereo aparatūra, elektra valdomi ir apšildomi užpakalinio vaizdo veidrodžiai. Į kabiną lengva patekti patogių kopėtėlių ir plačios įlipimo platformos pagalba.


Visos purkštuvo valdymo priemonės integruotos į valdymo porankį, kuriame sumontuota ir daugiafunkcinė purškimo sijos bei transmisijos valdymo svirtis.

Pagrindinius parametrus visuomet rodo darbo procesą kontroliuojančio centrinio kompiuterio ekranas.




Važiuoklė:
važiuoti švelniai ir visur


Tvirtos konstrukcijos hidrostatinė MAC važiuoklė su hidrauliniais visų keturių ratų varikliais leidžia švelniai ir tolygiai didinti bei mažinti purkštuvo judėjimo greitį. Priklausomai nuo modelio maksimalus didesnės talpos MAC purkštuvų greitis siekia 36 - 40 km/val. Visiškam saugumui garantuoti, šalia hidrostatinės stabdymo sistemos įrengiami dinaminiai stabdžiai DYNA PLUS ir mechaninis hidrauliškai aktyvuojamas stovėjimo stabdys. Kiekvieno purkštuvo ratų tarpvėžė yra reguliuojama plačiose ribose, o mašinų prošvaisa yra net 120 cm.

Priekinės ir užpakalinės ašių aktyvi hidropneumatinė amortizacija leidžia dideliu greičiu važiuoti nelygiu paviršiumi. Tai didina darbo našumą, vairuotojo komfortą ir purškimo sijos stabilumą. Amortizacijos sistema automatiškai susireguliuoja priklausomai nuo skysčio kiekio purkštuvo skysčio talpoje.




Kiekviename iš MAC purkštuvų montuojama vairavimo sistema turi tris skirtingus lengvai perjungiamus vairavimo režimus: tik priekinių ratų (kai vairuojant sukiojami tik priekiniai ratai), vėžė į vėžę režimą (kai vairuojant užpakaliniai ratai sukasi į priešingą priekiniams pusę ir seka priekinių ratų vėže), "krabo eigos" (kai vairuojant priekiniai ir užpakaliniai ratai sukasi į tą pačią pusę tam, kad mašina galėtų važiuoti šonu).


BARGAM purkštuvuose naudojama unikali ratų antibuksavimo sistema SRS kontroliuoja kiekvieno rato sukimosi greitį ir automatiškai skirsto į kiekvieną ratą perduodamą galią taip, kad visi purkštuvo ratai maksimaliai gerai sukibtų su gruntu. Taip užtikrinamas maksimalus pravažumas sunkiomis pravažumo sąlygomis.


Purškimo sistemos:
bet kokiems pasėliams, bet kokiems poreikiams


BARGAM MAC purkštuvuose pasirinktinai gali būti įrengtos trys purškimo sistemos:

1. Įprastinė purškimo sistema, kai cheminis tirpalas patenka ant augalų skysčio siurblio ir įvairių konstrukcijų purkštukų pagalba.



2. Purškimo sistema AIRASSISTED, kai cheminį tirpalą, išpurkštą siurblio ir purkštukų pagalba, ant augalų užnešti padeda galingo ventiliatoriaus sukuriama ir per oro rankoves į augalus nukreipta oro srovė. Kai sistemos pagalba nereikalinga, ją tiesiog galima išjungti.



3. Labai mažo cheminio tirpalo kiekio reikalaujanti purškimo sistema AIRJET, kai siurblio pumpuojamas skystis kiekviename specialios konstrukcijos purkštuke sumaišomas su atskiro oro kompresoriaus į tą patį purkštuką tiekiamu suslėgtu oru ir po to išpurškiamas ant augalų. Atskiru režimu ši sistema gali veikti ir kaip įprastinė purškimo sistema (pvz. tręšiant skystomis trąšomis).




Purškimo sija:
stabili bet kokiomis sąlygomis


BARGAM savaeigiuose purkštuvuose priklausomai nuo mašinos talpos montuojama keleto modelių įvairaus pločio purškimo sijas (maks. iki 36 m pločio), kurios pasižymi tvirta konstrukcija ir išsiskiria tiek vertikaliu, tiek horizontaliu stabilumu darbo metu.



Purškimo sijos stabilumui darbo metu ir bendram ilgaamžiškumui užtikrinti BARGAM naudoja kelių lygių vertikalios bei horizontalios amortizacijos sistemas kartu su švytavimų prevencijos sistemomis. Smūgius sugeria važiuoklės hidropneumatinė amortizacija ir papildoma amortizavimo sistema, įrengta purškimo sijos aukščio reguliavimo mechanizme.



Papildomai pageidaujant, gali būti sumontuotas ypač jautrus pneumatinės amortizacijos blokas, įrengiamas tarp sijos aukščio reguliavimo mechanizmo ir pačios sijos. Kiekviena iš sijos sekcijų apsaugota papildoma spyruokline apsauga.










Dirbantiems nelygiuose ar netgi kalvotuose laukuose, siūlome įrengti BARGAM automatinio dirvos nelygumų kopijavimo įrangą, kuri pati (be vairuotojo įsikišimo)ultragarsinių daviklių ir elektroninės sistemos pagalba tokiose nelygiose ar kalvotose vietose koreguoja purškimo sijos padėtį dirvos paviršiaus atžvilgiu taip, kad atstumas tarp purkštukų ir dirvos paviršiaus būtų visuomet vienodas.





Grįžti
 

 


Čia nuoroda į kompanijos BARGAM interneto svetainę:
 


 
Į visus Jūsų klausimus
apie BARGAM atsakys ir patars:


Mob. tel.
(65623331

Spauskite čia, jei norite gauti daugiau informacijos...
 

© 2011 Agrotarna       Į viršų