|
|
MAC technologija:
malonus darbas didžiausiu tempu
Kabina:
patogi ir jauki vieta darbui
MAC kabinos konstrukcija ir sumontavimo purkštuve vieta garantuoja
puikų matomumą bei gerą visos mašinos kontrolę. Kabinoje yra oro
kondicionierius, ventiliacija ir šildymas, aktyvintos anglies oro
filtrai, vairuotojo sėdynė su pneumatine amortizacija, radijas bei
stereo aparatūra, elektra valdomi ir apšildomi užpakalinio vaizdo
veidrodžiai. Į kabiną lengva patekti patogių kopėtėlių ir plačios
įlipimo platformos pagalba.
Visos purkštuvo valdymo priemonės integruotos į valdymo porankį,
kuriame sumontuota ir daugiafunkcinė purškimo sijos bei transmisijos
valdymo svirtis.
Pagrindinius parametrus visuomet rodo darbo procesą kontroliuojančio
centrinio kompiuterio ekranas.
Važiuoklė:
važiuoti švelniai ir visur
Tvirtos konstrukcijos hidrostatinė MAC važiuoklė su hidrauliniais
visų keturių ratų varikliais leidžia švelniai ir tolygiai didinti
bei mažinti purkštuvo judėjimo greitį. Priklausomai nuo modelio
maksimalus didesnės talpos MAC purkštuvų greitis siekia 36 - 40
km/val. Visiškam saugumui garantuoti, šalia hidrostatinės stabdymo
sistemos įrengiami dinaminiai stabdžiai DYNA PLUS ir mechaninis
hidrauliškai aktyvuojamas stovėjimo stabdys. Kiekvieno purkštuvo
ratų tarpvėžė yra reguliuojama plačiose ribose, o mašinų prošvaisa
yra net 120 cm.
Priekinės ir užpakalinės ašių aktyvi hidropneumatinė amortizacija
leidžia dideliu greičiu važiuoti nelygiu paviršiumi. Tai didina
darbo našumą, vairuotojo komfortą ir purškimo sijos stabilumą.
Amortizacijos sistema automatiškai susireguliuoja priklausomai nuo
skysčio kiekio purkštuvo skysčio talpoje.
Kiekviename iš MAC purkštuvų montuojama vairavimo sistema turi tris
skirtingus lengvai perjungiamus vairavimo režimus: tik priekinių
ratų (kai vairuojant sukiojami tik priekiniai ratai), vėžė į vėžę
režimą (kai vairuojant užpakaliniai ratai sukasi į priešingą
priekiniams pusę ir seka priekinių ratų vėže), "krabo eigos" (kai
vairuojant priekiniai ir užpakaliniai ratai sukasi į tą pačią pusę
tam, kad mašina galėtų važiuoti šonu).
BARGAM purkštuvuose naudojama unikali ratų antibuksavimo sistema SRS
kontroliuoja kiekvieno rato sukimosi greitį ir automatiškai skirsto
į kiekvieną ratą perduodamą galią taip, kad visi purkštuvo ratai
maksimaliai gerai sukibtų su gruntu. Taip užtikrinamas maksimalus
pravažumas sunkiomis pravažumo sąlygomis.
Purškimo sistemos:
bet kokiems pasėliams, bet kokiems poreikiams
BARGAM MAC purkštuvuose pasirinktinai gali būti įrengtos trys
purškimo sistemos:
1. Įprastinė purškimo sistema, kai cheminis tirpalas patenka ant
augalų skysčio siurblio ir įvairių konstrukcijų purkštukų pagalba.
2. Purškimo sistema AIRASSISTED, kai cheminį tirpalą, išpurkštą
siurblio ir purkštukų pagalba, ant augalų užnešti padeda galingo
ventiliatoriaus sukuriama ir per oro rankoves į augalus nukreipta
oro srovė. Kai sistemos pagalba nereikalinga, ją tiesiog galima
išjungti.
3. Labai mažo cheminio tirpalo kiekio reikalaujanti purškimo sistema
AIRJET, kai siurblio pumpuojamas skystis kiekviename specialios
konstrukcijos purkštuke sumaišomas su atskiro oro kompresoriaus į tą
patį purkštuką tiekiamu suslėgtu oru ir po to išpurškiamas ant
augalų. Atskiru režimu ši sistema gali veikti ir kaip įprastinė
purškimo sistema (pvz. tręšiant skystomis trąšomis).
Purškimo sija:
stabili bet kokiomis sąlygomis
BARGAM savaeigiuose purkštuvuose priklausomai nuo mašinos talpos
montuojama keleto modelių įvairaus pločio purškimo sijas (maks. iki
36 m pločio), kurios pasižymi tvirta konstrukcija ir išsiskiria tiek
vertikaliu, tiek horizontaliu stabilumu darbo metu.
Purškimo sijos stabilumui darbo metu ir bendram ilgaamžiškumui
užtikrinti BARGAM naudoja kelių lygių vertikalios bei horizontalios
amortizacijos sistemas kartu su švytavimų prevencijos sistemomis.
Smūgius sugeria važiuoklės hidropneumatinė amortizacija ir papildoma
amortizavimo sistema, įrengta purškimo sijos aukščio reguliavimo
mechanizme.
Papildomai
pageidaujant, gali būti sumontuotas ypač jautrus pneumatinės
amortizacijos blokas, įrengiamas tarp sijos aukščio reguliavimo
mechanizmo ir pačios sijos. Kiekviena iš sijos sekcijų apsaugota
papildoma spyruokline apsauga.
Dirbantiems
nelygiuose ar netgi kalvotuose laukuose, siūlome įrengti BARGAM
automatinio dirvos nelygumų kopijavimo įrangą, kuri pati (be
vairuotojo įsikišimo)ultragarsinių daviklių ir elektroninės sistemos
pagalba tokiose nelygiose ar kalvotose vietose koreguoja purškimo
sijos padėtį dirvos paviršiaus atžvilgiu taip, kad atstumas tarp
purkštukų ir dirvos paviršiaus būtų visuomet vienodas.
Grįžti
|
|
|