Lamborghini traktoriai:
vakar, šiandien ir
Daugiau
kaip 62 metų traktorių gamybos patirtį turintis LAMBORGHINI
gamintojas savo traktoriuose demonstruoja žemdirbio poreikių
supratimą, modernias technologijas, puikias technines
charakteristikas ir nepriekaištingą stilių. Šiais dalykais
LAMBORGHINI markė išsiskyrė visada.
Lamborghini traktoriaus gimimas: Italija, 1947-ieji.
Pirmasis Lamborghini markės traktorius buvo pagamintas 1947 metais
ir vadinosi Carioca. Jo konstruktorius buvo tuo metu jaunas
inžinierius Ferruccio Lamborghini. Jo pirmasis traktoriukas buvo
pagamintas iš karinių mašinų mazgų ir turėjo Morris firmos
benzininį variklį. Tuomet niekas net negalėjo įtarti, kad
inžinieriaus Lamborghini pavardė taip ryškiai įsirėž į traktorių ir
išskirtinių sportinių automobilų gamybos istoriją.
Sėkmės formulė: 50 metų atkaklumo
Šiandien kiekvienas Lamborghini traktorius gimsta naudojant
modernias technologijas ir naujausias žinias, įdiegus ISO 9001
kokybės valdymo standartą, griežtai kontroliuojant komponentų
tiekėjus. Tačiau iki to turėjo praeiti daugiau nei pusė amžiaus.
1950
m. Pieve di Cento vietovėje, netoli Bolonijos, pastatyta Lamborghini
gamykla pradėjo serijinę gamybą. Čia pagamintos pirmosios
originalios Lamborghini transmisijos ir dyzeliniai varikliai, o
1951-aisiais sukonstruotas pirmasis traktorius su priekiniu
varančiuoju tiltu. 1954 m. Lamborghini pristatė savo pirmąjį
vikšrinį traktorių, kurio vėlesnė, ypač kompaktiška, versija buvo
tiekiama išskirtinai Prancūzijos vynuogynams. Nuo 1962-jų
Lamborghini pradėjo serijiniu būdu gaminti traktorius su keturiais
varančiais ratais.
Čią reikia pažymėti, kad apie 1962 m.
Ferruccio Lamborghini nusprendė įkurti nuosavą automobilių padalinį.
1963 m. visuomenei buvo pristatytas pirmojo Lamborghini sportinio
automobilio 350 GTV prototipas, o po metų prasidėjo pirmosios
modelio 350 GT serijos gamyba, o 1966-aisiais išleistas garsusis
P400 (Miura) modelis.
Ferruccio Lamborghini
1968-aisiais |
Traktorių gamyba vystoma toliau ir 1966
m. pristatomas Lamborghini traktorius, pirmasis Italijoje turintis
sinchronizuotą pavarų dėžę standartinėje komplektacijoje, o
1968-siais pradedami gaminti didelio galingumo traktoriai.
Ypatinga data Lamborghini istorijoje tapo 1972 m., kai Ferruccio
Lamborghini nusprendė pasitraukti iš traktorių verslo ir
susikoncentruoti ties išskirtinių sportinių automobilių gamyba.
Puikios galimybės įsigyti Lamborghini traktorių bendrovę nepraleido
kitas stambus Italijos traktorių gamintojas Francesco Cassani,
kompanijos Same įkūrėjas.
Sujungus dviejų didžiausių Italijos traktorių gamintojų techninį
potencialą bei patirtį, atsirado prielaidos susikurti dabartiniam
žemės ūkio technikos gamybos koncernui, kuris šiandien yra vienas iš
keturių didžiausių pasaulio traktorių gamintojų.
|
|
Formula 135 AG išgavo iš 6 cil. variklio |
Racing galingiausias modelis turėjo 189 AG |
Vėlesni pasiekimai
Paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio Lamborghini pasiekimai
verti garbingo savo vardo. 1998 m. buvo sukurti visiškai naujos
kartos RISE sistemos varikliai, pirmieji traktorių variklių gamybos
istorijoje su trimis vožtuvais kiekvienam cilindrui, būti įvertinti
vienareikšmiškai - jie puikūs!
|
RISE sistemos
varikliai buvo montuojami tik CHAMPION serijos traktoriuose |
Tais
pačiais metais pristatyta nauja vidutinio galingumo traktorių serija
Champion" inovacijų dėka pirmavo savo klasėje. Čia RISE varikliai
rodė savo galimybes dėka puikiai priderintos APS transmisijos,
stebino įspūdingas hidraulinės sistemos pajėgumas.
"Champion" traktoriuose ypač daug buvo
pasistengta dėl vairuotojo komforto: lengvai pasiekiama erdvi kabina
su pneumohidrauline amortizacija, puikus matomumas, ypač patogus ir
paprastas valdymas, amortizuojantis priekinis tiltas ir dar daug kas
šiuose traktoriuose buvo toli gražu nepasiektas standartas daugeliui
tų dienų kitų traktorių gamintojų.
1998-aisiais startavę galingieji "Victory" serijos Lamborghini
modeliai taip pat paliko stulbinantį įspūdį. Čia 230 ir 260 AG galią
tiekė 7,14 l darbinio tūrio varikliai, o 8500 kg naudingo svorio
turinčių gigantų maksimalus greitis toms dienoms buvo labai didelis
net 50 km/h.
1999-aisiais Champion serija papildyta dar trimis modeliais, kurių
galingiausias turėjo 195 AG, bei pristatyta traktorių diagnostikos
per atstumą mobiliojo ryšio pagalba sistema, skirta didinti gedimų
šalinimo operatyvumą.
Spauskite čia, jei norite
gauti daugiau informacijos...
Grįžti
|