AGROTARNA
 

 

 
  Traktoriai, nauja ŽŪT >> Traktoriai LAMBORGHINI >> Istorija
 


Lamborghini traktoriai:
vakar, šiandien ir …

Daugiau kaip 62 metų traktorių gamybos patirtį turintis LAMBORGHINI gamintojas savo traktoriuose demonstruoja žemdirbio poreikių supratimą, modernias technologijas, puikias technines charakteristikas ir nepriekaištingą stilių. Šiais dalykais LAMBORGHINI markė išsiskyrė visada.

Lamborghini traktoriaus gimimas: Italija, 1947-ieji.

Pirmasis Lamborghini markės traktorius buvo pagamintas 1947 metais ir vadinosi “Carioca”. Jo konstruktorius buvo tuo metu jaunas inžinierius Ferruccio Lamborghini. Jo pirmasis traktoriukas buvo pagamintas iš karinių mašinų mazgų ir turėjo “Morris” firmos benzininį variklį. Tuomet niekas net negalėjo įtarti, kad inžinieriaus Lamborghini pavardė taip ryškiai įsirėž į traktorių ir išskirtinių sportinių automobilų gamybos istoriją.



Sėkmės formulė: 50 metų atkaklumo

Šiandien kiekvienas Lamborghini traktorius “gimsta” naudojant modernias technologijas ir naujausias žinias, įdiegus ISO 9001 kokybės valdymo standartą, griežtai kontroliuojant komponentų tiekėjus. Tačiau iki to turėjo praeiti daugiau nei pusė amžiaus.

1950 m. Pieve di Cento vietovėje, netoli Bolonijos, pastatyta Lamborghini gamykla pradėjo serijinę gamybą. Čia pagamintos pirmosios originalios Lamborghini transmisijos ir dyzeliniai varikliai, o 1951-aisiais sukonstruotas pirmasis traktorius su priekiniu varančiuoju tiltu. 1954 m. Lamborghini pristatė savo pirmąjį vikšrinį traktorių, kurio vėlesnė, ypač kompaktiška, versija buvo tiekiama išskirtinai Prancūzijos vynuogynams. Nuo 1962-jų Lamborghini pradėjo serijiniu būdu gaminti traktorius su keturiais varančiais ratais.

Čią reikia pažymėti, kad apie 1962 m. Ferruccio Lamborghini nusprendė įkurti nuosavą automobilių padalinį. 1963 m. visuomenei buvo pristatytas pirmojo Lamborghini sportinio automobilio 350 GTV prototipas, o po metų prasidėjo pirmosios modelio 350 GT serijos gamyba, o 1966-aisiais išleistas garsusis P400 (Miura) modelis.

Ferruccio Lamborghini 1968-aisiais

Traktorių gamyba vystoma toliau ir 1966 m. pristatomas Lamborghini traktorius, pirmasis Italijoje turintis sinchronizuotą pavarų dėžę standartinėje komplektacijoje, o 1968-siais pradedami gaminti didelio galingumo traktoriai.

Ypatinga data Lamborghini istorijoje tapo 1972 m., kai Ferruccio Lamborghini nusprendė pasitraukti iš traktorių verslo ir susikoncentruoti ties išskirtinių sportinių automobilių gamyba. Puikios galimybės įsigyti Lamborghini traktorių bendrovę nepraleido kitas stambus Italijos traktorių gamintojas Francesco Cassani, kompanijos Same įkūrėjas.

Sujungus dviejų didžiausių Italijos traktorių gamintojų techninį potencialą bei patirtį, atsirado prielaidos susikurti dabartiniam žemės ūkio technikos gamybos koncernui, kuris šiandien yra vienas iš keturių didžiausių pasaulio traktorių gamintojų.
 
Formula 135 AG išgavo iš 6 cil. variklio Racing galingiausias modelis turėjo 189 AG


Vėlesni pasiekimai

Paskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio Lamborghini pasiekimai verti garbingo savo vardo. 1998 m. buvo sukurti visiškai naujos kartos RISE sistemos varikliai, pirmieji traktorių variklių gamybos istorijoje su trimis vožtuvais kiekvienam cilindrui, būti įvertinti vienareikšmiškai - jie puikūs!
 

RISE sistemos varikliai buvo montuojami tik CHAMPION serijos traktoriuose

Tais pačiais metais pristatyta nauja vidutinio galingumo traktorių serija “Champion" inovacijų dėka pirmavo savo klasėje. Čia RISE varikliai rodė savo galimybes dėka puikiai priderintos APS transmisijos, stebino įspūdingas hidraulinės sistemos pajėgumas.

"Champion" traktoriuose ypač daug buvo pasistengta dėl vairuotojo komforto: lengvai pasiekiama erdvi kabina su pneumohidrauline amortizacija, puikus matomumas, ypač patogus ir paprastas valdymas, amortizuojantis priekinis tiltas ir dar daug kas šiuose traktoriuose buvo toli gražu nepasiektas standartas daugeliui tų dienų kitų traktorių gamintojų.


1998-aisiais “startavę” galingieji "Victory" serijos Lamborghini modeliai taip pat paliko stulbinantį įspūdį. Čia 230 ir 260 AG galią tiekė 7,14 l darbinio tūrio varikliai, o 8500 kg naudingo svorio turinčių gigantų maksimalus greitis toms dienoms buvo labai didelis – net 50 km/h.

1999-aisiais “Champion” serija papildyta dar trimis modeliais, kurių galingiausias turėjo 195 AG, bei pristatyta traktorių diagnostikos per atstumą mobiliojo ryšio pagalba sistema, skirta didinti gedimų šalinimo operatyvumą.




Spauskite čia, jei norite gauti daugiau informacijos...

Grįžti
 

 


Čia nuoroda į LAMBORGHINI traktorių gamintojo interneto svetainę:
 


 Į visus Jūsų klausimus apie traktorius LAMBORGHINI atsakys ir patars:


Mob. tel.
(65623331
 
Spauskite čia, jei norite gauti daugiau informacijos...
 


 

© 2011 Agrotarna       Į viršų